ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ



6-А
русский язык

на 06.04


Средства связи предложений в тексте.

1. Просмотреть видео. 
                    2. Прочитать правила в учебнике
                                                   3.Выполнить одно упражнение по вашему выбору
             4. Прислать мне на проверку

https://www.youtube.com/watch?v=NRCj2s7zeNg
 ( видео есть в вайбере в группе родителей)



на 08.04
 Особенности художественного и разговорного стилей речи 

1.Посмотреть видео
2 Записать диалог в разговорном стиле речи на тему
"Встреча одноклассников после карантина"











на 25.03.20

Текст. Подтемы текста.Простой план текста. 


Просмотреть видео.
Ознакомиться с теоретическим материалом учебника.
Составить простой план к одному из текстов параграфа.

https://www.youtube.com/watch?v=TfQBn2Hjgo4



на 18.03.20

1.Просмотреть видео.
2. Ознакомиться с таблицей стр. 140.
3 Выполнить упр. 358 (устно), 359, 361 (письменно).


на 23.03.20

1.Выполнить упр. 366 и 368 (устно)
2. Упр.372 (письменно)





7-е классы

 на 19.03.20


Морфологический разбор наречия. Буква ь на конце наречий после шипящих




1.Просмотреть видео.
2.Записать 10 наречий, заканчивающихся на щипящий 
3.Сделать морфологический разбор одного наречия по плану:
          1) Часть речи  
2) Разряд
                        3) Роль в предложении.


25.03. Гласные на конце наречий


Пересмотрите видео. Составьте словарный диктант на изученное правило из 10 слов


https://www.youtube.com/watch?v=-AjwMqn4WRI

https://www.youtube.com/watch?v=3EneKX7cHE8

https://www.youtube.com/watch?v=yqLFo7-A3Jw









6 -А
зарубіжна література




1.Завдання див. на 26.03
2. Надіслати все,що ще не оцінено. можна в вайбер,скайп,фейсбук,класс.

 Чекаю до 09.04





на 26.03


1. Прочитати уривки за підручником. Написати в зошиті риси характеру Гайавати

2. Переглянути відео за посиланням або  в "Сlassroom"

https://www.youtube.com/watch?v=cBffMb3mQao

https://www.youtube.com/watch?v=Q6DU6uLF6ds







на 23.03.20


Переглянути відео


Записати  схематично основні відомості про життя і творчість Р. Бернса
Вивчити напам`ять вірш "Моє серце в верховині"
Хто має змогу, запишіть відео, де ви читаєте напам. хайку і надішліть мені.

















на   16.03 та 19.03

Переглянути відео. Прочитати хайку Мацуо Басьо. Знайти у 3 хайку художні образи, записати в зошит . Вивчити напам`ять три хайку
















9 класи


на 08.04 -16-04 (4 уроки)

Прочитати твір. Переглянути відео. Порівняти з давньогрецьким міфом "Пігмаліон"

https://www.youtube.com/watch?v=y8pczjGwtPw

https://www.youtube.com/watch?v=0VlVmxbddfM





на 12.03,  18.03,19.03 (3 уроки)

Переглянути відео, Схематично записати головні події із життя та творчості письменника.
Прочитати твір "ляльковий дім" , письмово  дати характеристику головної героїні

(3 уроки)











11 класс

Контрольна робота.  Антиутопія у світовій літературі. Проблема війни та миру в літературі ХХ ст.                                                           
                                                  В-І
  
Початковий рівень
1.Автором твору «Матінка Кураж та її діти» є:
А). Дж.  Орвелл;     В).Г. Белль;Б).Б. Брехт;    Г). П. Целан.
2.Ерік Артур Блер це:
А).Псевдонім Дж. Орвелла ; Б).Справжнє прізвище Пауля Целана;
В). Справжнє прізвище Дж. Орвелла; Г).Справжнє прізвище Б.Брехта.
3. Антиутопія це - …….
Середній рівень
4. Провідна тема оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» - це ……
5. «Хай війна  трохи затягнеться, ми  ще заробимо трошки грошей, і від цього мир  буде  ще кращий». Ці слова належать :
А). Наполеону і Сніжку;   Б). Матінці Кураж;    В). Катрін;   Г). Маргариті.
6. Які події стали основою для  написання  «Фуги смерті» П. Целана?
Достатній рівень
7. Запишіть  правила (заповіді) , які  тварини встановили на фермі «Садиба».
8.Маркітанти – це ….
9.Поняття  спартанське виховання означає …….
Високий рівень
10.Визначте основні ознаки  «епічного театру» Б. Брехта.
11.  Історична основа  твору Б. Брехта  «Матінка Кураж та її діти»
12. Прокоментуйте фразу з Талмуда «Той, хто рятує одне життя, рятує цілий світ».


11 клас   Контрольна робота.  Антиутопія у світовій літературі. Проблема війни та миру в літературі ХХ ст.                                                           
                                                  
                                                    В-ІІ


Початковий рівень
1.Автором твору «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» є:
А). Дж.  Орвелл;   Б).Г. Белль;     В).Б. Брехт;    Г). П. Целан.
2. Пауль ПессахЛеоАнчель це:
А).Псевдонім Дж. Орвелла; Б).Справжні ім’я та прізвище Пауля Целана;
В). Справжнє прізвище Дж. Орвелла; Г).Справжнє прізвище Б.Брехта.
3.  Кураж це - …….
Середній рівень
4. Одним із позитивних  образів у творі Дж. Орвелла «Колгосп тварин» є:
А). Сніжок; Б). Наполеон; В). Боксер; Г). Пищик.
5. Жанр зонгу розробив :
А). П.Целан; Б). Г.Белль; В) Б.Брехт; Г). Дж.Орвелл.
6. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..» ця фраза  є обірваною цитатою …
Достатній рівень
7. «Ефект відчуження» - це …
8. Тема та головна думка  вірша П. Целана «Фуга смерті».
9.Проблематика твору Дж. Орвелла « Колгосп тварин».
Високий рівень
10. Які людські чесноти  втілено  в образах дітей Анни Фірлінг?
11. Чому герой упізнає «свою руку» на дошці ,та дописати цю фразу не зможе ніколи.
12. Назвіть  твори  зарубіжної літератури , які присвячені  всім Праведникам  світу.












Г.Белль "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." на 27.03.20р

1.Ознайомитися за підручником з життям і творчістю Г.Белля. Скласти мап-карту (надіслати для перевірки)
2.Прочитати твір.Записати питання,які виникли після прочитанного

https://www.youtube.com/watch?v=2qa1HAPUdxU

https://www.youtube.com/watch?v=Ex4euYPTEI0

https://www.youtube.com/watch?v=djfNJ0a13bM

на 13.03 та 20.03.20р

Переглянути відео
Прочитати Б.Брехт " Матінка Кураж і її діти"
Написати рецензію, есе або відгук  за прочитаним (2 уроки)







 









7- е классы


русский язык
1.Прослушать объяснение учителя.
2 Записать 10 наречий, образовать все возможные степени сравнения









25.03. Гласные на конце наречий


Пересмотрите видео. Составьте словарный диктант на изученное правило из 10 слов.



https://www.youtube.com/watch?v=-AjwMqn4WRI

https://www.youtube.com/watch?v=3EneKX7cHE8

https://www.youtube.com/watch?v=yqLFo7-A3Jw

27.03

27.03  " Н и нн у наречий"

Записать правила  с примерами в виде схемы 

https://www.youtube.com/watch?v=pMvIEukzFkU

https://www.youtube.com/watch?v=ADvEVPmfshY



на 08.04.20 
Составление рассказа (1 урок)
 1.Написать рассказ о том, как вы помогли кому -то (это может быть помощь другу, родным, незнакомым людям, животным и т.д.)


на 17.04 (выполнить до 24.04)
Контрольная работа "Деепричастие." "Наречие"

1.В каком примере на месте пропуска пишется буква И?

а)увид..в

б)почу..в

в)выруч..в

г)отча..вшись

2.От какого глагола нельзя образовать деепричастие?

а)стать

б)беречь

в)плыть

г)удивиться
3.В каком примере НЕ с деепричастием пишется слитно?

а)Боцман (не)задерживаясь прошёл в кубрик принимать работу матросов.

б)(Не)спеша расстаться со своей лесистой родиной, Десна изгибается дугой к северу.

в)Зоя пошла вверх по переулку, ни разу (не)оглянувшись.

г)(Не)годуя, Светлана Петровна рассказала о проделке
.
4.В какой строчке в каждом слове на месте пропуска пишется Ь:

1) ноч…, пахуч…, (много) дач…, невтерпеж…

2) наотмаш…, училищ…, пойдеш…, сургуч…

3) бреш…, строиш…, навзнич…, обжеч…ся

4) пейзаж…, брош…, замуж…, скрипуч…


5.Укажите словосочетание, где на месте пропуска пишется Н :

а) смотрел изумле…о

б) говорил пута…о

в) непреме…о добиться

г)объяснил тума…о .
6. Замените фразеологизмы наречиями:

а) Машина двигалась черепашьим шагом.

б) Денег у меня кот наплакал.

в) Это случилось бог знает когда.

г) Ребята во все лопатки понеслись к дому.








Зарубіжна література 

7-мі класи


на 06.04.20
1Переглянути фільм "Дикая собака Динго"
2. Поділитися зі мною свїми враженнями. Можна в усній формі:  записати відео і надіслати





на 23.03.20р.та 26.03    (2 уроки)



Артур Конан Дойль. Оповідання "Пістрява стрічка"
Завдання:
ознайомитись з біографією А.К.Дойля;
читати "Пістрява стрічка" 
з'ясувати що таке ДЕТЕКТИВ 
проаналізувати питання "Детектив - самостійний літературний жанр";

перевірте знання за допомогою запитань до оповідання "Пістрява стрічка"; складіть 1 варіант досьє Шерлока Холмса,   2 варіант складіть досьє лікаря Вотсона 


Переглянути відео: 
А. К.Дойль. Жизнь замечательных людей;
Фільм  
"Пістрява стрічка"


Перевірити знання за допомогою вправ у Learningapps:(безкоштовна платформа)
1.            вправа  "Кросворд.Конан Дойль"








на 16.03 та 19.03.20р.




Переглянути ролик. Прочитати твір Е.По " Золотий жук".Скласти план до твору. За бажанням намалювати ілюстрації











6 коментарів:

  1. Коди для входу в "Classroom"





    6-А зарубіжна література yrjje4f









    6-А російська мова 3xgayme







    7 -мі класи зарубіжна література metpp4e





    7- мі класи! Виконати контрольну із зарубіжної літератури!!!



    7 - мі класи російська мова mxbikl4







    9 - ті класи зарубіжна література kztzhpt







    11 клас зарубіжна література ara7pf3





    Письмові завдання обов`язково надсилати для перевірки. Оцінки виставляю в журнал.





    6- А! Контрольну з російської мови виконати всім і надіслати для перевірки!!!

    ВідповістиВидалити
  2. 7-мі класи, контрольну із зарубіжної літератури надіслати для перевірки до 18.03.включно

    ВідповістиВидалити
  3. Так мы 6класс?
    Де навчальні досягнення?

    ВідповістиВидалити